ბლოგი

ინფორმაციული ომი – პროპაგანდა და კონტრპროპაგანდა

  პროპაგანდა – დიდი რაოდენობის ადამიანების რაიმეში დარწმუნების ყველაზე გავრცელებული მეთოდია, რომელსაც ხშირად მოჰყვება პოლიტიკური სარგებელი.  პროპაგანდისა და ინფორმაციული ომის ერთ-ერთი ყველაზე ახალი და ფართომასშტაბიანი შემთხვევა აშშ-ს უახლესი არჩევნები იყო, სადაც …

პაროლის პოლიტიკის (რ)ევოლუცია

მომხმარებლებისთვის პაროლის პერიოდულად შეცვლის იძულება უსაფრხოების გავრცელებული პრაქტიკაა. მიიჩნეოდა, რომ ეს მიდგომა პაროლის პოლიტიკის ერთ-ერთი საკვანძო მოთხოვნა უნდა ყოფილიყო ნებისმიერ ორგანიზაციაში. უახლესი გამოკვლევები აჩვენებენ, რომ პაროლის შეცვლის იძულება სისტემის უსაფრთხოებას …

მილიონები კონფიდენციალური ინფორმაციის სანაცვლოდ

მოგეხსენებათ, კომპანიის თანამშრომლებისგან მომდინარე შიდა ორგანიზაციული საფრთხეები არანაკლებ სახიფათოა, ვიდრე ჰაკერული შეტევები. თანამშრომლებს ხელი მიუწვდებათ კომპანიისთვის უაღრესად მნიშვნელოვან კონფიდენციალურ ინფორმაციაზე. თანაც, ამისთვის მათ არ სჭირდებათ სხვადასხვა ხერხებით გვერდი აუარონ მრავალ …

რა უჯდებათ კომპანიებს ჰაკერების მიერ მონაცემთა გატაცება

ჰაკერებმა გატეხეს Google და 200 მილიონი მონაცემი მოიპარეს, მიაყოლეს Yahoo!-ც, საიდანაც 1 მილიარდი ჩანაწერი წაიღეს. ასევე გატეხეს MySpace, Adobe, AOL, Ebay, Friend Finder, mail.ru, Dailymotion, tumblr, UPS, Evernote, LinkedIn, Dropbox, last.fm, …

როგორ მიაგნო კრებსმა Mirai ბოტნეტის ავტორს – ნაწ.2

პირველი ნაწილი ვინ არის პარას ჯა? ProTraf-ს სულ 2 თანამშრომელი ჰყავდა: ერთი ჯოშია ვაითი და მეორე – კომპანიის პრეზიდენტი – 20 წლის ახალგაზრდა პარას ჯა. მან მეშვიდე კლასში დაიწყო პროგრამირების …